Już drugi rok z rzędu Telmon został wyróżniony Gazelą Biznesu, nagrodą przyznawaną w prestiżowym rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm organizowanym przez “Puls Biznesu”.
Założona w roku 2011 roku spółka Telmon to contact center świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Swoją pierwszą Gazelę firma odebrała rok temu. Wówczas osiągnęła bardzo wysokie drugie miejsce w województwie łódzkim. Telmon ma oddziały w Łodzi i w Toruniu. Łącznie pracuje w nich blisko 500 konsultantów. W portfolio spółki znajdują się tacy klienci jak AIG, Citi Bank czy Netia.
- Nie osiadamy na laurach. Telmon wciąż dynamicznie rośnie, zwiększa się liczba naszych klientów i nieustannie rekrutujemy nowych pracowników w Łodzi i Toruniu – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. – Stale inwestujemy w rozwój technologii, dzięki której jesteśmy w stanie świadczyć nowoczesne usługi na najwyższym poziomie, dopasowane do ewoluujących potrzeb naszych klientów. Mimo stosunkowo niedługiej obecności na rynku udało nam się zapracować na zaufanie największych, prestiżowych firm. Pracujemy dla najlepszych i chcemy być dla nich pewnym, profesjonalnym partnerem.
Tytuł Gazeli Biznesu otrzymują małe lub średniej wielkości firmy, które odnotowują dynamiczne wzrosty. W każdej edycji rankingu badane są wyniki firm za pełne trzy poprzedzające lata. W bieżącej edycji weryfikowane były wyniki osiągnięte w latach 2012, 2013 i 2014.
Rozdanie nagród odbyło się 3 lutego 2016 w Łodzi podczas uroczystej gali, na której spotkali się wszyscy tegoroczni laureaci. Przedstawiciele Telmon odebrali certyfikat potwierdzający przynależność Telmon do elitarnego klubu Gazel Biznesu. Była to już 16 edycja rankingu, nad którym patronat honorowy objęło Ministerstwo Gospodarki.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/call-center-telmon-ponownie-gazela-biznesu